1. Are un website de portofoliu
Un website este o carte de vizită. Prezența unui site web este de cele mai multe ori un semnal bun.
Prestatorul dorește să fie transparent și își încarcă portofoliul, recenziile dar și anumite particularități pe care le are serviciul său în comparație cu celelalte.
Potrivit unui studiu realizat de Website Builder Expert, 88% dintre consumatori consideră că o afacere cu un website este mai credibilă decât una fără.
Faptul că are un website nu este totuși suficient. Trebuie sa fie un website FUNCȚIONAL.
Este mereu un website un semn bun?
Dacă prestatorul are elemente care nu funcționează precum butoane, nu se încarcă corect paginile, nu au mai fost făcute actualizări, poate reprezenta un „red flag”.
2. Este activ pe social media
În funcție de activitatea pe care o are fiecare prestator, ne putem da seama de succesul și seriozitatea prin postările pe care le face.
De bun augur ar fi ca prestatorul de eveniment pe care îl alegi să posteze minim o data pe săptămână.
Conform unui raport al Statista, 79% dintre profesioniștii din domeniul marketingului consideră că social media este foarte importantă pentru creșterea afacerii.
Nu este o regulă totuși. Unii dintre ei preferă să posteze mai rar și mai calitativ.
Totuși, dacă vezi că ultima postare a fost făcută în 2021 pe Instagram și în 2020 pe Facebook poate ridica un semn de intrebare
3. Are o conduită exemplară.
Un prestator care se respectă, te respectă.
Felul în care se îmbracă, vorbește și educația pe care o manifestă înseamnă o bulină albă pentru prestatori. Nu este decisiv totuși dar reprezintă un mare avantaj.
Un sondaj realizat de LinkedIn arată că 75% dintre respondenți cred că aspectul personal și profesional al unei persoane este important pentru cariera lor.
Am mai văzut fotografi în șlapi sau care fumează in timp ce fac poze sau ospătari care te servesc in tricou, la o nuntă.
Credeți că aceștia îți oferă încredere?
4. Pune preț pe calitate, nu pe prețul contractului!
Poate ați mai întâlnit prestatori care nici nu îți spun oferta dar sar direct la concluzii. Prețul contractului.
Asta te va lăsa probabil cu un gust amar… oare doar vrea să îmi ia banii?
Un studiu realizat de Harvard Business Review a constatat că 86% dintre cumpărători sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de calitate.
Un prestator adevărat îți va pune câteva întrebări premergătoare pentru a afla mai multe detalii despre eveniment și dacă este posibilă colaborarea.
Apoi în funcție de eveniment se poate crea o ofertă personalizată astfel încât să fie win-win.
5. Comunică în permanență cu mirii.
Un prestator serios întotdeauna va comunica cu mirii. În cazul nostru ca echipă foto-video avem o întâlnire la semnarea de contract fie ea și video, apoi pe parcurs unde mai apar „piese din puzzle” le completăm și ținem evidența lor într-un fișier word dar și agendă. Orice detaliu este important.
Conform unor studii efectuate de HubSpot, 39% dintre clienți recunosc că nu vor cheltui bani la o afacere care nu oferă o experiență personalizată.
Cu o săptămână înainte stabilim alături de mirii noștri ultimele detalii ca în ziua nunții să meargă totul bine.
Căutați o echipă foto-video atentă cu voi?
Fotografie și film la nunta ta alături de o echipă!
Vă invităm să vă imaginați o nuntă perfectă, un eveniment plin de iubire, bucurie și emoție. Acum, adăugați în acest tablou un fotograf de nuntă și un videograf pasionați și dedicați, gata să captureze aceste momente magice pentru a le transforma în amintiri veșnice. Suntem Horia și Marina, echipa care vă va însoți în această călătorie.
Cu o experiență vastă în industria foto-video și o viziune creativă, suntem aici pentru a face ca ziua voastră specială să strălucească o dată și pentru totdeauna.
Pachete foto-video nuntă
Galerie HB Photography fotografii nuntă
O fotografie, O Poveste!
Horia Bodeanu